Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Tesen - 1 februari 2011 17:51

.. ja så gick den turen hem från jobbet idag!! Är det inte skit med snöskottningen så är det skit med sandningen!! Tur man kan gå på tjur!!!


Nu teater!!!


Puss o Kram

Av Tesen - 1 februari 2011 10:20

Imorse klev jag utanför dörren och vips va jag på jobbet!! Det va ju bara och ställa sig ute på marken och sen bara gled man iväg.. Tusan vad halt det är!!

När jag väl kom till Curres och ska ner under tunneln, ser jag inte ett enda gruskorn på hela vägen!! Det va ju bara och bita ihop, för ner skulle jag ju! Efter pärsen med Curresbacken var det bara och varva hörnet, så var jag ju säker på jobbet.. Men förmodligen kommer jag ha en gigantisk träningsvärk imorrn, efter att ha gått som en gammal kärring som har skitit ner sig hela vägen till jobbet idag.. Hoppas verkligen dom har sandat tills det är dax och hasa sig hemåt!!


Hopp och Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards