Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Tesen - 7 februari 2011 12:52

Det är vad vi har gjort i helgen!

I fredags bjöd Kajsa och och lillfisan på middag och mys   


              


I lördags passade vi på och bjuda igen!!

Fick även ha kvar både mamma Kajsa och lillfisan till söndag! Mysigt värre!!


       


En rikigt mysig helg med massa god mat och en massa mys!! Hur härligt som helst!

Sen har lillfisan varit väldigt bra för mitt sluta rökahumör, inte varit elak nått spciellt mycket mer än vanligt!! Haha!!


Puss o Kram

Av Tesen - 7 februari 2011 09:20

Inte rikigt, men nästan! Röker EN cigg om dagen (en ÄR bätter än en 15), typ vid 22 snåret och mest bara för att dämpa psyket, så jag kan sova..

Första dagen (i fredags) va ju livet mest bara katastrof.. Tokyr hela dagen!

Nu känns det bättre.. Visst kommer röksuget över mig. Men det är inte så farligt!!


Nu ska jag ta min rökfria primmis till jobbet!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards