Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Tesen - 18 februari 2011 18:35

.. är inte det jag och min Fru i ett nötskal??!!

Jag tror jag dör!! Malin hon håller på att bryta ihop av skratt!!

Gud va roligt!!


Puss o Kram

Av Tesen - 18 februari 2011 13:21

Fredag betyder (oftast) fredagsgodis från bästaste Peter på Baguetterian!!!

Inte nog med att dom är så snäll och förser mig med goda lunchmackor nästan varje dag, så förser dom mig med fredagsgodis, i form av väldigt goda chokladgrejer, just idag blev det ett chokladhjärta, Latte Delicato och en After Eight!! Härligt, härligt!!!


Har hittat en ny favorit bland kakdjungeln!!


Latte Delicato!!


Jag som inte ens är så himla kakig av mig, kan nog stoppa i mig hur många som helst av dessa.. Herregud va go dom är!!

Vet inte riktigt om jag ska tacka eller banna Peter.. Kan ju bli farligt det här, med gosaker varje vecka!! Haha!


Puss o Kram



Ovido - Quiz & Flashcards