Alla inlägg under februari 2011

Av Tesen - 23 februari 2011 16:07

.. ork, sug eller lust återlämnas väldigt gärna till MIG!! Nu, tack!

Usch vilket humör jag blev på...

Av Tesen - 23 februari 2011 09:03

Tusan vad kallt det ska vara.. Räcker det inte med vinter nu??

När brukar våren komma? Det är så längesedan jag träffade den, så jag har glömt...


Ikväll vankas det tvättstuga, så är det någon som vill, så är det bara och komma hit och tvätta åt oss!!!?? Haha!

Tvättdagar blir jag tokstressad av.. Jag slutar 17:00 och tvättstugan börjar 17:00. Nu har vi iofs en stund på oss innan det kommer nån och stjäl våran tvättid, men ändå. Dessutom är det alltid dessa dagar det strular med stägningen så jag blir alltid kvar.. Tokigt!!

GE MIG EN TVÄTTMASKIN, någon??


Nu dax och göra nått av dagen!


Puss o Kram


Av Tesen - 22 februari 2011 21:36

Lärande, givande, intressant och spännade!!

Tur man är hemma så man får sova, för nu är det fullt i huvudet!!


Puss o Kram

Av Tesen - 21 februari 2011 11:55

Nu vill jag åka utomlands. Till solen. Till värmen. Till ölen. Till poolen. Till stranden. Till allt som inte är hemma i kylan...


 

 


Jag vill bli brun och fin igen!! Inte midvinter antarktisgenomskinlig!!!  


Drömmar är ju till för att förverkligas, så när tusan får jag åka??!!


Puss o Kram

Av Tesen - 21 februari 2011 08:51

Japp, snö!! Det snöar igen!! Kul, kul, kul!!!!!

Räcker det inte nu?? Kallt som fan!! Börjar få nog nu!!

Jävla skitsnö!!


Det är ju här jag ska sitta och dricka vin i sommarklänningen och bara njuta av livet!! Och det går ju faktiskt inte nu!! Jävla skitsnö!



Nu börjar det bli dax för sommar.. Eller iaf bara en liten vår!! Eller bara nått tecken på att det räcker med snö nu!!!


Hur ska man lyckas glömma bort att man är sur på snön och starta veckan med ett leende?? Haha!


Puss o Kram


Av Tesen - 20 februari 2011 18:09

Nu har Frun precis lämnat byggnaden, så det första man gör då är att springa in till köket, öppna kylskåpet och plocka fram gosakerna!! Japp, jag är ego!! Haha!

Nu har jag en stund ensam hemma med coca cola, lattekakor och vit choklad! Lövley!!



Börjar ana vart mina fina tonårsfinnar kommer ifrån.. Haha!!

Men vad gör det då??!! Det är alldeles för gott för att sluta äta, så jag får helt enkelt stå ut med och se ut som en tonåring några dagar!! 

Mmmm, gotta!!


Puss o Kram

Av Tesen - 19 februari 2011 17:49

Det blir ju inte alltid som hade tänkt!! Så min powernap fick läggas på hyllan för att spendera några timmar i sjukhusgaraget med Projekt Avisning! Med fina människor och levererat kaffe blev ju det oxå en mysig del av dagen   





Bästa Frun leverarde kaffe och agerade fotograf!! Underbart!


Snart kommer bästa Töserna hit för en lövlet vin och öl afton :)


Puss o Kram                 

Av Tesen - 19 februari 2011 11:26

Då är det dax!

Dax att skotta fram bilen för att bege sig ut till Njurunda och bästa Gunilla för att få mig en rejäl omgång av smärta!

Dax för den månaliga massagen!

Finns inget som är så skönt som när man är klar och kommer hem lite lätt mörbultat och få lägga sig i sängen och vila sig i form igen!! Lövley!!


Älskar lördagar som denna!!


Sen att bästa brudarna kommer ikväll och ska mysa loss med oss är ju bara en superbonus!!


Puss o Kram

Skapa flashcards