Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Tesen - 1 mars 2011 17:32

.. kan jag vara svettig??? Jag jobbar ju för tusan på kontor!!! Iofs så har det varit katastrofalt mycket nu i två dagar, men ändå.. Jag borde ju inte bli svettig!!

Det kanske är så att jag sakta men säkert börjar förvandlas till en klimakteriekossa... Haha!! Borde dock vara nått år för tidigt men det sägs ju att efter 25 går det bara utför, så jag vet ju vad jag har att vänta mig.. Herregud!!!

Mitt kontorsjobb har förvandlats till ett gym, så bara måste det vara!! Vilket iofs är bra, för då behöver jag ju inte avsätta tid för att träna. Vilken lyx att göra det på arbetstid och få betalt för det!! Haha!


Nä, nu är det dax och kasta sig iväg på nya äventyr!! Hopp och hej!!


Puss o Kram

Av Tesen - 1 mars 2011 09:10

.. tisdagarna!! Dom är verkligen inte bra för mig!!

Kan man inte bara ta bort dom?? Sudda ut dom ut almanackan?? Radera dom från jordens yta?? Hokus pokus, puts väck!!!

Ovido - Quiz & Flashcards