Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Tesen - 2 mars 2011 18:44

Kommer hem från jobbet, förbereder hela hemmet för en kväll med naglepyssel!! Laddar perkisen till imorrn, duschar, plockar undan, plockar fram kläder, ja, allt är fixat, så det enda jag behöver göra är att sätta igång med "Projet Naglefixning". Detta tar ju ett tag att få klart eftersom det är en massa lager och färg som ska på.. Därav fixningen innan!!!

Frun jobbar sent, så det va ju lixom en sååå lämplig kväll!!

Men ja, nu till problemet!! Allt är ju fixat, ja, allt UTOM middagen..

Så nu sitter jag här som ett jäkla fån med fingrarna viftandes med nymålade naglar och SVÄLTER IHJÄL!!!!!!

Åhhh så dumt...

Hoppas Frun kommer hem snart så hon kan serva mig lite middag....


Puss o Klant

Av Tesen - 2 mars 2011 16:20

Det knastrar i mitt öra när jag tuggar... Ska det verkligen vara så?

Är det hjärnan som har börjat gett upp på riktigt och försöker komma ut, genom örat??!! Konstigt!!


Puss o Kram

Av Tesen - 2 mars 2011 09:08

.. och 1 salt pinne, vilket lyxfrukost!!

Det här med frukost är inget för mig. Jag måste vara vaken ett tag för att kunna äta. Detta gör nu att lunchen jag äter klockan 13:15 blir min frukost. Är inte det lite sent för frukost? Sen äter jag middag vid halv sex, det är lixom ingen ordning alls på mina mattider eller matvanor. Hur nyttigt är det att bara äta 2 gånger om dagen? Fast iofs så, just idag, har jag ju ätit frukost. Nu kanske en salt pinne och 2 koppar kaffe inte är så hälsosamt, men vad gör det då?!

För att få ordning på detta är ju alternativet att kliva upp tidigare just för att kunna äta fukost, men då prioriterar jag sömnen alldeles för mycket.. Hellre sova än äta!! Man blir ju inte tjock av och sova!! Haha!!



Helgerna däremot är det superlyxigt och vara vaken nån timme och sen duka världen hotellfrukost. Gott som tusan!!

Synd att det görs alldeles för sällan. Det är ju alltid nått som ska göras, så det brukar inte finnas tid till frukost då heller.. Kanske dax och börja boka in frukostdejt med Frun varje lördagmorgon!!??


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards