Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Tesen - 3 mars 2011 14:40

Tydligen!!!!

Som jag skrev i gårdagens inlägg om min stora planering inför naglemålning, så lyckades jag ju med nästan allt, bortsett från middagen, TRODDE JAG iaf!!!

Klev upp yrare än vanligt imorse, hasade mig till perkisen, plockade fram koppen, lyfter perkisen och inser till min stora morgonfasa att, jag hade inte alls laddat perkisen igår, jag hade bara ställt om timern (ja, jag har en timer. Ingen vill vara med mig om inte kaffet är klart när jag kliver upp).

Detta gjorde att jag fick lov och panikladda om perkisen innan jag hade vaknat till liv så pass att jag fattade att den inte va laddad redan!!!

Så i vild panik bränner jag fingrarna, skvätter ett dygns, 2 gånger kokat kaffe över hela pymmen och slaskar ner hela köket!! MEN jag klarade mig!! Jag hann inte vakna till liv så pass att jag blev förbannad!!

Det är fan inte illa!!! '


Lite impad över mig själv är jag!!


*Min bästa vän*



Hopp o Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards