Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Tesen - 4 mars 2011 14:32

"Han ska få sendrag så han ramlar och slår sin fula näsa"

" Hoppas han bryter skidan eller ramlar"


Det är min mamma det, sportexperten, efter Northugs vinst idag!!!

Hahahahaha!! Hon är ju så ond!!   


  


Puss o Kram

Av Tesen - 4 mars 2011 12:02

..fredag, fredag, fredag! Det är fredag idag! Hopp och hej! Återigen en vecka som bara susat förbi!! Kanske dax och börja ha lite tråkigt så inte tiden går så fort?!!

Fredagen då? Jo, jobba, pymmen, soffan och fredagsmys med Frun!

Lördagen då? Jo, det vaknas middag på Allstar, Melodifestivalen i Gärde, utgång med "Gänget".

Söndagen då? Jo, beroende på lördages skick låter jag söndagen vara oplanerad!!

Ska man ut och fira en nybliven 18-åring finns ju risk att man tror att man är 18 år själv igen och då kan jag inte tänka mig att jag mår så bra på söndag... Haha!!


Puss o Kram

Av Tesen - 4 mars 2011 07:24

.. och har den knappt börjat än!! Känner mig nöjd, inte glad, inte lessen utan nöjd! Underbart!

Morgonrutinerna gick åt pipsvängen för Frun va uppe samtidigt, men just idag, störde det mig inte, för idag ÄR JAG NÖJD!!!!

Dagens planer snurrar i huvudet och på jobbet är det storstädning som står på schemat, men det gör inget, för idag är jag nöjd!! Man kan ha roligt med en dammsugare och några koppar kaffe!! Poppa musik som tusan och moppa golv!! Ja, saker blir inte sämre än vad man gör dom till!!


Puss o Kram

Skapa flashcards