Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Tesen - 9 mars 2011 14:01

.. vilken trist dag!! Det är hur grått som helst ute.

Tur jag har Urban som kan roa mig!!



Dock verkar Urban ha hamnat i nån form av vårdepp, han har nämligen slutat blinka... Det är ju lite tråkigt!! Får se hur ajg kan pigga upp honom igen...


Övrigt då? Jo, trist på jobbet, ont i foten och allmänt gnällig. Så man kan väl säga att livet är precis som vanligt, gnälligt!!

Lite bekymmersamt är det att jag inte blir glad igen efter mitt gnäll, brukar annars lösa allt med gnäll... Konstigt!!!


Puss o Gnäll!!



Av Tesen - 9 mars 2011 08:58

.. och i serier när folk har ont i foten, så ställer dom sig upp och sen ramlar dom, när dom kommer på att det gör ont i foten!? Jag tycker det ser så fantastiskt löjligt ut, men vet ni, jag gör för tusan samma sak nu...

Det känns inget i foten så länge jag inte står på den och då glömmer jag ju bort att jag har ont, så det blir konstigt när jag reser mig upp..

Fattar inte vad jag kan ha gjort med den men jäklarns ont göt det...   

Kan få sendrag utan att känna det och sen släpper det inte?? För jag kan ju inte ha brutit nått utan och märka det och då borde det nog göra ont hela tiden...

Väldigt irriterande är det iaf!!!


Nu är det väl dax och ta och halta sig bort på jobbet...


Puss o Pain!!

Ovido - Quiz & Flashcards