Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Tjyvläsa bloggar!!!

Av Tesen - 20 mars 2011 13:05

Jag läser hur många bloggar som helst varje dag! Har min lilla kvällsrutin och går igenom alla bloggar! Jag har till och med en mapp på favoriter som heter bloggar, dessutom har jag en undermapp i bloggmappen som heter Tesens bloggar, det ni!!

Ibland drabbas jag av nån form av "herregud va jag och andra lämnar ut av/om sig själv" men samtidigt så skriver iaf inte jag saker som jag inte står för, så för min del gör det inte så mycket. Sen dom bloggar jag läser verkar inte heller vara så där "omöjliga" och uthängande!

Ibland kommer det över mig att jag snokar i nån annas liv när jag läser bloggarna, sen kommer det över mig igen, att dessa människor som skriver i bloggarna faktiskt skriver för att andra ska se.. Eller?

Vissa bloggar läser jag för att jag känner dom, andra bloggar läser jag i nån form av feel good syfte, vissa läser jag bara för att dom är så himla bra skriven!!

Har ni nått tips på bra blogger, länka dom gärna till mig!!


Tänkte dela med mig av dom jag läser, utan inbördes ordning...

Nu är det ju så att vissa av dessa bloggar uppdateras aldrig, men jag kan inte ta bort dom, för när det väl skrivs så är det nått klokt!!


Fruns

Kajsas

Syrrans

Johannas

Lisas

Susannas

Johans

Jennies

Saras

Sofias

Karolinas

Jennys

Olles

Ronicas

Ericas

Elins

Teza

Victoria

Malins

Saras

Emmas

Sara G´s

Calle

Anitha

Alex

Amanda


Just nu är det dessa jag följer.. Hojta gärna till om det finns fler roliga/tråkiga/bra/ bloggar färute, jag läser det mesta jag!!


Sen funderar jag på att byta bloggplats.. Har ju redan en adress på ett annats ställe så jag kanske ska göra ett byte.. Får fundera lite till tror jag!! 


Puss o Blogg

 
 
jennie

jennie

20 mars 2011 20:24

Samma här, har oxå en mapp jag måste gå igenom dagligen. :) Å visst funderar man ibland om å varför man bloggar, fast jag kommer ju fram till att jag gör det för att jag vill, när jag vill, å jag försöker ju oxå hålla det på en inte alltför privat o utelämnande nivå.

http://amfora.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards