Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Tesen - 23 mars 2011 07:48

Ibland, väldigt sällan, blir jag så där akuttrött på kvällen så jag helt enkelt skiter i och tvätta av mig sminket! Tänker att det gör inget, det är ju bara en natt!!

Sen när man vaknar dagen efter och masar sig upp till en spegel, ser man verkligen förödelsen som skett i ansiktet!! Jag ser ut som en tvättbjörn, en svullen tvättbjörn!! Haha!!

Efter varje sminknatts morgon tänker jag för mig själv, det är inte värt det.. Men likt förb*****t gör man det igen nån vecka senare.. Typiskt!!

Hatar när det händer!! ;)


Jag va in och kollade vad jag skrev på min blogg för ett år sen..
Här kommer ett smakprov
*Jag ska ju jobba som receptionist på en körskola, så då är det väl bara och bestämma sig för det då*
Tur man är tjurig!! Haha

Nu är det dax och försöka avtvättbjörna sig och ordna till sig lite inför dagen!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards