Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Tesen - 29 mars 2011 08:18

När jag försöker säga nått så kommer det bara väs ur mig!!

Nu har jag inte varit sjuk på över ett år, så det är väl på tiden, men det är ju lixom nått nytt!!

Vaknade imorse och kände att nått känns inte riktigt som det ska i halsen, gjorde ett provljud och ut kom det bara ett väs! Det låter som jag pratar i en burk. Sen måste jag ta i för att kunna prata!

Detta kommer ju bli en väldigt rolig dag eftersom dagarna går ut på att prata i telefonen och prata med elever!! Dessutom är det utbildning ikväll, så detta kommer bli väldigt intressant!! Undra hur många man kan skrämma livet ur idag då?

Får passa på och hinka i mit honungsvatten nu innan jag går till jobbet, med en förhoppning att rösten justerar till sig..


You can call me Väs, Sir Väs!!


Puss o Väs

Ovido - Quiz & Flashcards