Alla inlägg under mars 2011

Av Tesen - 20 mars 2011 19:49

Satt och la in lite bilder på facebook på mina brorsbarn.. Kan bara konstatera att herregud vad tiden rusar förbi!!!


Nilo

Juli 2009

 

Mars 2011

 


Matilda

September 2009

 

Mars 2011

 


Fasters småfisar!!!   


Puss o Kram

Av Tesen - 20 mars 2011 13:05

Jag läser hur många bloggar som helst varje dag! Har min lilla kvällsrutin och går igenom alla bloggar! Jag har till och med en mapp på favoriter som heter bloggar, dessutom har jag en undermapp i bloggmappen som heter Tesens bloggar, det ni!!

Ibland drabbas jag av nån form av "herregud va jag och andra lämnar ut av/om sig själv" men samtidigt så skriver iaf inte jag saker som jag inte står för, så för min del gör det inte så mycket. Sen dom bloggar jag läser verkar inte heller vara så där "omöjliga" och uthängande!

Ibland kommer det över mig att jag snokar i nån annas liv när jag läser bloggarna, sen kommer det över mig igen, att dessa människor som skriver i bloggarna faktiskt skriver för att andra ska se.. Eller?

Vissa bloggar läser jag för att jag känner dom, andra bloggar läser jag i nån form av feel good syfte, vissa läser jag bara för att dom är så himla bra skriven!!

Har ni nått tips på bra blogger, länka dom gärna till mig!!


Tänkte dela med mig av dom jag läser, utan inbördes ordning...

Nu är det ju så att vissa av dessa bloggar uppdateras aldrig, men jag kan inte ta bort dom, för när det väl skrivs så är det nått klokt!!


Fruns

Kajsas

Syrrans

Johannas

Lisas

Susannas

Johans

Jennies

Saras

Sofias

Karolinas

Jennys

Olles

Ronicas

Ericas

Elins

Teza

Victoria

Malins

Saras

Emmas

Sara G´s

Calle

Anitha

Alex

Amanda


Just nu är det dessa jag följer.. Hojta gärna till om det finns fler roliga/tråkiga/bra/ bloggar färute, jag läser det mesta jag!!


Sen funderar jag på att byta bloggplats.. Har ju redan en adress på ett annats ställe så jag kanske ska göra ett byte.. Får fundera lite till tror jag!! 


Puss o Blogg

Av Tesen - 18 mars 2011 15:31

Gud va jag avskyr bortskämda jävla snorvaplar!!!!

-Nä hon har sån astma så hon kan inte gå ute själv när det är 2 grader varmt!

Men gapa det kan hon, riktigt jävla mycket!!!!

Blir så förbannad!!! Jävla lullull!!

Ahhh vad förbannad jag blir!!

Ni ska se, att allt blir mitt fel tillslut!! Jävla dravel!!

Väx upp för fan och välkommen till världen, snorvalp!!!

Av Tesen - 18 mars 2011 07:12

-Kan jag se ut så här? Åhh jag tycker inte om dom här byxorna...

 

-Byt byxor då!

 

-Men jag kan väl inte alltid ha dom här??!!!

 

-Nähäpp.

 

-Kan du göra gröt åt mig?

 

-Öhh, nä!!


Herregud, det är morgon! Jga har bara fått i mig en kopp kaffe!!

Låt mig va en stund till!!

Morr...

Av Tesen - 17 mars 2011 13:09

Vilket otroligt fult ord att säga och skriva, pruppa PRUPPA!! Bara titta på ordet!! Haha jag tror jag dör vad roligt!! Hahahahahahahahaha!! Pruppa!! Hahaha!!


Tur att små saker roar mig!! Haha!!


Pruppa!! Haha! Jag dör vad roligt... Haha!!


Puss o Prupp (hahahahahahahahaha)

Av Tesen - 17 mars 2011 08:45

Jag har en allldeles egen levande skärmsläckare!! Det ni!

Jag har nått som inte ni har na na na na (sägs sjungades på ett väldigt retligt sätt)!!

För att förklara, när vi lägger oss på kvällarna så ligger Frun närmst tvn.. Det gör ju att när hon kommer och ska säla runt till rätt sovposition, så agerar hon min privata skärmsläckare!!

Tvn försvinner, sen är den där, tvn försvinner, sen är den där, tvn försvinner, sen är den där!! Haha!

Har nu försökt installerat om skärmsläckaren, men det går inte... Får nog fundera ut nått sätt att däcka Frun på så jag får se tvn ifred, hela tiden!! ;)

Ingen kan ju säga att det är tråkigt och leva mitt liv. Det är ju onekligen ett äventyr, på många små sätt, ofta!!  


*Lika knäpp båda två*


Puss o Kram

Av Tesen - 16 mars 2011 08:28

  • Att somna för sent för att grannen snarkar, gör mig galen.
  • Att vakna kockan 4:55 pga grannens väckarklocka ringer, gör mig galen.
  • Att vakna klockan 6:10 pga att nån slänger sopor och dörrern skriker, gör mig galen.
  • Att hela jävla tiden höra nån granne, nått som händer på gården, eller nån som slänger sopor, eller nån som parkerar bilen i garaget, GÖR MIG GALEN!!!!

Börjar nog bli dax för hus nu! En egen stuga mitt ute i ingenstans, där jag inte vaknar för att det är mycket liv hela tiden.. Lär ju iofs vakna för att det är för tyst, men då får jag gnälla på det då!!

Jag vill iaf ha ett lagomt hus med inte allt för stor tomt, någolunda centralt!! Nån som har ett till övers??


Typ det här med tillhörande poolskötare, finns det i Sundsvalls området??


Puss o Kram

Av Tesen - 15 mars 2011 21:18

 .. har varit och klipp sig och jag har ingen aning hur det ser ut!! Spännande!! Hon har surrat i flera dagar att klippa av sig håret, kort!

Fick ett mms förut, men det va ju bara på ett glatt litet fejs, så jag har ju fortafarande ingen aning hur min Fru ser ut!! Jag får kanske hem en helt "ny" Fru!! Intressant!! Haha!!


Nu ska jag sätta mig och min extrahjärna (ni vet den tillfälliga hjärnblödningen som bara visade sig vara ett av hornen som va på väg ut?!) i soffan och bita lite på naglarna tills Frun kommer hem!!   


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards