Alla inlägg den 1 april 2011

Av Tesen - 1 april 2011 08:44

Min högt älskade Fru, har gjort det igen!! Hon lyckas ju med det mesta, så det är inte så mycket som förvånar mig längre. Men att hon skulle dra dagens första aprilskämt på sig själv, va lite otippat!!

Innan detta läses så ska det tilläggas att det va Frun som parkerade bilen igår när hon kom hem!!!


Hon säger hejdå imorse och går till bilen.

Hon tar hela vägen ner till parkeringen vid ån.

Kommer ner till parkeringen och inser att bilen står INTE på våran parkering.

(Nu vet ja inte riktigt hur hon såg ut men jag kan tänka mig förvirringen)

Hon får helt enkelt knata upp dit hon kom på att hon pakerade bilen egentligen.


Med tanke på hur förvirrad/disträ min kära Fru är, så får jag vara glad att hon inte ringde och anmälde bilen stulen utan kom på vart hon hade parkerat den!!


Min Fru, mitt livs äventyr!!

På riktigt!!   


Puss o Lur

Av Tesen - 1 april 2011 07:17

.. med cheferna idag, ja inte bara cheferna utan all personal! Dom ska ha möte och jag ska "jobba"!! Tur jag har sparat lite jobb till idag, så jag kan se upptagen ut hela tiden!! Haha!!

Det blir nog trevligt och ha dom snurrandes i stan. Det är så sällan man ser dom allihopa!


Hopp och hej!!


Helgen då?

Jo, inte så mycket alls faktiskt. Ni då?


Puss o Kram

Skapa flashcards