Alla inlägg den 3 april 2011

Av Tesen - 3 april 2011 21:04

Sitter här hemma framför datorn i godan ro.

Tvn är på i bakgrunden, tydligen kanal 5 med Uri Geller. Strax innan en reklampaus så säger han att alla där hemma ska hämta skedar...

Töntig som man är tassar jag ut till köket och hämtar en sked, nästan med lite skam i kroppen... Följer anvisningarna som kommer från Uri. Sitter spänt och väntar på att skeden ska flyga som en raket genom rummet samtidigt som det böjer sig på mitten...

Ett hysteriskt mantra kommer från tvn -Ett, två tre, böj, smält!! Sitter fortfarande med ögonen på skeden.

Tänker i mitt stilla sinne att vad fan gör jag om det skulle funka?? Dö i nån form av trollerichock?? Men det får jag väl ta om det skulle funka.

Ja ja, sitter och glor och glor och glor och glor och INGENTING HÄNDER, ingen hysteriskt flygande böjd sked!!

Så, som ett litet fån va det ju bara och tassa tillbaka med skeden och lägga tillbaka den i lådan igen...


Undra vad som händer nästa vecka då? Jo förmodligen ingenting...


Puss o Böj

Av Tesen - 3 april 2011 12:52

.. det är det som gör livet!   

Just nu sitter vi, Malin, Kajsa och jag med varsin dator i knät och pratar knappt med varandra, men vad gör det då, vi sitter ju tillsammans!! Dock ser det lite roligt ut!! Det är nästan lite som et minlan här hemma!! Haha!!

Lite lätt hi-tec för och vara gamla!! ;)


 

Lillfisan har däckat i vagnen på ballisen och sover så gott!!

  

Tänk och får bädda ner sig i en vagn en stund på dagen varje dag.. Guuud va härligt!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards