Alla inlägg den 6 april 2011

Av Tesen - 6 april 2011 19:47

Pymmen.

En kall öl, i glas.

Rockklassiker på radion (japp jag lyssnar på radio).

Nagelmålning.


Härligt!


Några visdoms ord:

"Om du glömmer att ta på dig mössan när det är kallt ute blir du förkyld. Då blir du förkyld och då blir du hes, blir du hes så viskar du, viskar du så ljuger du, ljuger du så åker du i fängelse, åker du in i fängelse så börjar du förmodligen att knarka, knarkar du så dör du, så för fan glöm inte mössan!!"

Puss o Kram

Av Tesen - 6 april 2011 13:53

Det är så jäkla varmt på jobbet, så jag har fått slagit igång Acn. Detta gör att jag får katastrofal huvudvärk och oftast slutar det med bihåleinflammation!!

Så vad att göra?

Svettas som en gris eller ha konstant huvudvärk?

Roliga alternativ!!

Av Tesen - 6 april 2011 09:13

Sitter i soffan och dricker mitt kaffe och glor lite på nyhetsmorgon!! Mitt i allt hör jag väldens morr. Stänger av ljudet på tvn men det blir tyst, slår på ljudet igen och morret är tillbaka. Stänger av den igen och det blir tyst, slår på ljudet igen och åter är morrandet!! Efter att ha gjort detta under kanske 5 minuter fattar jag att det är min mage som morrar!!! Haha!! Undra vad det är för monster som har flyttat in i mig inatt... Haha!!


För ett år sen hade jag en vecka kvar att arbeta på det arbetet jag haft i 5 år...

För ett år sen va jag orolig, rädd och lite skakig.

Idag är jag glad, nöjd och känner mig väldigt tillfreds!! Dessutom är jag där jag ska vara!! Det ni! Skam den som ger sig!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards