Alla inlägg den 7 april 2011

Av Tesen - 7 april 2011 20:58

.. mätt! Frun fick ett knäppryck igår och ringde till mamma och bjöd in oss på middag idag! Som vanligt blir man ju helt hysterisk och bara vräker i sig mat!!

Nu är jag så otroligt jäkla mätt så jag kommer förmodligen inte kunna ligga på rygg i sängen, för då blir trycket mot lungorna för mycket, så då kväver jag väl mig själv!!

Herregud, vad jag åt!!! Och herregud, vad jag är mätt!! Dessutom helt otroligt toktrött!!


Mamma, du måste börja laga äcklig mat! Vi har ju pratat om leverstuvning idag, det vore kanske värt ett försök, så vi inte äter ihjäl oss!!!

Tack så otroligt mycket för maten!!


Nu sängen, på sidan för att rädda mitt eget liv!!


Puss o Kram

Av Tesen - 7 april 2011 08:14

Regn idag, vilket betyder att det är bara och packa på sig regnkläderna när man cyklar bort på jobbet! Nu har jag iofs inte galonkläder, för det finns inte och få tag på i vuxenstorlekar eller jo det gör det med då inte i cykla till och från jobbetskick, utan jag har helt vanliga regnkläder! Det enda som saknas i min cykla till jobbet outfit är en sydväst. Nått som kan skydda mitt hår när jag cyklar.. Kanske ska ta och ge mig ut och leta efter en sån!!


Sen betyder regn, fukt. Och fukt betyder att det inte finns medel på denna jord att få mitt hår att vara platt! Bara jag tittar ut så säger tjoff, så ser jag ut som en okammad pälsboll. Lite som om jag skulle ha haft ett marsvin på huvudet!!

Så det spelar ingen roll hur länge jag står hemma och kammar barret, så ser jag inte klok ut när jag kommer på jobbet.

Nån som vet nån mirakelkur för fuktpäls??


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards