Alla inlägg den 8 april 2011

Av Tesen - 8 april 2011 13:14

.. kvar av arbetsdagen och arbetsveckan för den delen!!

Vill ha helg nu! Väldigt mycket!

Idag blev det inte en rolig dag! Hem, nu, tack, gärna!!!


Av Tesen - 8 april 2011 07:12

För några veckor sedan va vi ute och åt hos mamma! Gott som vanligt!

Dock hamnade vi i en konstig konversation!!

Ungefär så här:


Jag: Mamma, vet du vad jag har hemma då??

Sägs lite stolt.


Mamma: Nä det vet jag inte.

Lite ointresserat.


Jag: Kycklingfond.

Detta sägs (tydligen) med lite retsam ton.


Mamma: Ja ha?


Frun: Skrattar så hon gråter.

Hon har tydligen hört hela samtalet och tycker det låter helt fantastiskt roligt!


Jag är ju en människa som ALDRIG har haft kycklingfond hemma, så för mig va det ju lite stort att jag jag skulle ha nått sånt avancerat hemma!! Haha!!


Puss o Kram


Ovido - Quiz & Flashcards