Alla inlägg den 9 april 2011

Av Tesen - 9 april 2011 16:50

När jag blir millionär ska jag köpa detta:


En exakt sån här:


En sån här:  


Lite nytt av det här:  


Och ett sånt här:  


Sen är jag nog nöjd... Ett tag iaf!!


Puss o Dröm

Av Tesen - 9 april 2011 16:01

Japp, så är det! Jag tänker inte kliva upp ur sängen!!

Masade mig upp och hämtade en kopp kaffe och gick ut på ballisen en snabbis, men sen va det bara att kasta sig ner i sängen igen!!

Bra tvserier på datorn/tvn och en alldeles för blåsig dag är en perfekt kombo för en dag som denna!!

Fast snart kommer väl liggsåren och utttråkigheten att komma, så då måste jag kanske göra nått.. Typ gå ner och lägga mig i kärringgrillen en stund!! Huvudsaken är bara att jag inte behöver göra nån form av aktivitet där man måste göra nått, med både kropp och hjärna.

Jag har ju faktiskt öppnat fönstret så jag får ju lite frisk luft iaf!

Det här känns som en lagom dag för mig!!

Frun har brutit dagens pakt genom att åka på teatern och suffat lite!! När hon kommer hem ska hon alt få höra!! Svikaren! Haha!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards