Alla inlägg den 11 april 2011

Av Tesen - 11 april 2011 13:40

Jag cyklar som vanligt till jobbet. Är framme ca 10 min innan vi öppnar, så jag påtar på och fixar och donar!! Låser upp och sätter upp flaggorna osv..

09:57 kliver det in en dam.

Jag gör som vanligt och säger -Hej och frågar om jag kan hjälpa till med något. Damen tittar på mig och skrattar.

Hon säger -Det är jag som är Anita.

Jag söker förtvilat igenom huvudet efter nån Anita som jag borde veta vem det är. Jag vänder mig lite frågande till Mathias som står bakom mig och gapskrattar.

Han tittar på mig och säger -Det här är Anita, hon som ska jobba här.

Ännu mer förvirrad tänker jag, men va fan har jag blitt arbetslös!!

Efter åter några sekunder av total förvirring tittar Matihas på mig och säger

-Ska inte du vara ledig på torsdag och fredag?

Jo, svara jag fortfarande totalt ovetande vad denna Anita har med min ledighet att göra.

Efter ännu fler sekunder kommer jag på att

DET ÄR JU FÖR TUSAN ANITA SOM ÄR MIN VIKARIE!!!!!! Som jag har bokat även....


Gud va pinsamt!! Haha!


Förvirrad, nähä, jag?? Hahahahahahahahahaha!!!!


Puss o Kram

Av Tesen - 11 april 2011 09:00

Vad skönt det är nu när jag kan stänga på jobbet och cykla hem på lunchen! Det blir ett helt annat lugn på mig efter det!

Att inte behöva sitta på jobbet och äta, behöva springa ut så fort det plingar. Fast det har jag ju aldrig behövt, men man gör det ju ändå..

Dock återstår ju ploblemet med mat, om jag äter hemma måste ju finnas mat hemma!! Haha! Tur Time finns runt hörnet!! Haha!


Den här veckan är det full fart framåt! Har nått inbokat varje kväll och på torsdag bär det av till fjällen!! Mysigt och komma bort lite!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards