Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Förvirring på hög nivå!

Av Tesen - 11 april 2011 13:40

Jag cyklar som vanligt till jobbet. Är framme ca 10 min innan vi öppnar, så jag påtar på och fixar och donar!! Låser upp och sätter upp flaggorna osv..

09:57 kliver det in en dam.

Jag gör som vanligt och säger -Hej och frågar om jag kan hjälpa till med något. Damen tittar på mig och skrattar.

Hon säger -Det är jag som är Anita.

Jag söker förtvilat igenom huvudet efter nån Anita som jag borde veta vem det är. Jag vänder mig lite frågande till Mathias som står bakom mig och gapskrattar.

Han tittar på mig och säger -Det här är Anita, hon som ska jobba här.

Ännu mer förvirrad tänker jag, men va fan har jag blitt arbetslös!!

Efter åter några sekunder av total förvirring tittar Matihas på mig och säger

-Ska inte du vara ledig på torsdag och fredag?

Jo, svara jag fortfarande totalt ovetande vad denna Anita har med min ledighet att göra.

Efter ännu fler sekunder kommer jag på att

DET ÄR JU FÖR TUSAN ANITA SOM ÄR MIN VIKARIE!!!!!! Som jag har bokat även....


Gud va pinsamt!! Haha!


Förvirrad, nähä, jag?? Hahahahahahahahahaha!!!!


Puss o Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards