Alla inlägg den 12 april 2011

Av Tesen - 12 april 2011 21:08

Jag tror jag bryter ihop av skratt!! Vilken katastrofal dag!! Den har varit så otroligt dålig, så jag kan inte annat än och skratta!!

Bilen gick iaf igenom besiktningen. Det va ju trevligt.

Middagen va klar när jag kom hem från jobbet. Väldigt trevligt det med.

Men resten av dagen, kan vi skrota!

Tur det är en ny dag imorrn, så man kan göra ett nytt försök!!!


Puss o Kram

Av Tesen - 12 april 2011 08:56

Att vakna på morgonen, ta en kopp kaffe, slå på datorn, det är en bra morgon!

Jag tittar oftas på Tv4s nyhetsmorgon! Just idag så visar dom ett klipp när en av dom äter levande djur.. Typ maskar och grejer!! Jag som alltid mår illa på morgonen mår ju bara ännu mer illa nu.. Usch vad äckligt!!

Jag kan verkligen inte förstå vart intresset ligger hos folk över att äta levande djur.?! Eller är det bara så att dom har inga andra gäster att ta in i studion?! Och den stackars programledaren som måste äta dessa djur, just för att bevisa att det går.. Stackars, stackars han!!

Herregud, vilken morgonchock!! Haha!

Måste försöka släppa det här nu.. Usch och fy!


Idag vankas det besiktining av Fiona! Undra vad som är fel denna gång då??!!

Tur jag har Hamberg, så jag bara kan lämna bilen och protokollet till honom osså är det bara fixat sen, dock blir man ju lite fattigare men men vad gör man inte!!


Så för att knyta ihop detta inlägg.

Jag skulle ha behövt ätit frukost eftersom jag ska besikta Fiona på lunchen, så jag hinner inte äta nått då. Men eftersom det åts levande djur på tvn så är jag inte så jäkla sugen på frukost nu. Detta gör nu att jag får äta frukost klockan 17:20 ikväll, väldigt snabbt. För jag ska ju vara ute på teatern ikväll.

Det blir visst lite problem med födan denna dag. Känns inte som jag klarar mig fram till klockan nio ikväll utan mat!!

Lösning?


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards