Alla inlägg den 27 april 2011

Av Tesen - 27 april 2011 17:57

.. Linnea, alltså på riktigt, man kan inte tycka Per Morberg är snygg!! Det trodde inte jag om dig.. Haha!!

Av Tesen - 27 april 2011 08:56

Att ha en bäbis eller en Fru, det är inte så stor skillnad ibland! Just nu är det vaknatt med Frun.. Hon har så ont i ryggen, så hon bara snurrar runt och då vaknar jag och kan inte somna om.. Så inatt har det blitt några avsnitt av JAG, vilket för övrigt är så tråkigt att jag brukar somna i mitten på första avsnittet, men inatt blev det ju som sagt några..

Vid halvsju snåret fick jag iaf sova en stund, när Frun tassade ut och la sig i soffan..

Lite lätt taskig man känner sig då..


Det blir en spännande dag idag, när ska jag somna? Innan lunch, efter lunch, mitt i lunchen, i middan, innan middagen, efter middagen? Ja, det återstår väl och se...


Hopp och hej

Ovido - Quiz & Flashcards