Direktlänk till inlägg 7 maj 2011

Lördagmorgon!

Av Tesen - 7 maj 2011 09:57

Vaknar vid åttasnåret och ser min kära Fru stå nyduschad och i full flärd med att klä på sig!

-Jag åker på fotbollscup jag. Kvittrar hon!

Jaha, detta va ju en ny upplevlse. Aldrig har väl Frun hasat sig upp tidigare än mig en helg och defenitivt inte åkt på fotbollscup!! Haha!

Hon åker iväg och efter en stund ringer hon, -Jag är på sjukhuset. Har precis lämnat av en tjej som förmodligen har en hälsena som har gått av. Håller tummarna att det går bra för Lisa.. Hua!!

Livsfarligt med sport!!


Igår fick jag ett sms av min massör, hon undrade om jag junde komma tidigare. Låter alldeles ypperligt tycker jag, för då kanske jag hinner sova en stund innan vi ska till Linnea ikväll! Min massör ska dit hon oxå, så hon ändra min tid för och kunna förfesta tidigare!! Eller, nä men det hade varit väldigt roligt!! Haha!


Nu har jag varit lagomt meningslös för dagen, så nu ska jag väl ta och börja göra mig klar..


Puss o Kram



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Skapa flashcards