Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Tesen - 9 juli 2011 12:32

Då va det semester då! Fast egentligen startar den på måndag, fast det känns ju redan som den har startat!

För första gången under mitt arbetsliv så har jag inte längtat till semestern utan det är mer, jahapp då ska jag väl ha semester då! Tror det har lite att göra med att jag har ett så fantastiskt roligt jobb!

Jag lämnar MITT jobb i nån annans händer i några veckor och jag vet att dom löser allt som kommer ivägen för dom. Det är bara och hoppas att det är ordning och reda när jag kommer tillbaka igen!! Fast det är ju lite svårt att ha samma ordning som "hysteriska ordningsnarkomanen"Tesen.. Men nu ska jag släppa jobbet och ha semester!!


Så vad ska göras på semstern då? Jo typ ingenting!! Lövley! Eller jo, jag ska åka tåg med Frun, det är väl det fränaste som händer på semestern!! Haha!!


Nu dax och göra sig i ordning för 80års kalas!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards