Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Tesen - 19 juli 2011 19:44

Jag vill sova.

Jag vill äta.

Jag vill inte vakna om/när jag väl somnar.

Finns inget i livet som gör att jag vill leva! Det är så synd om mig. Ångestattackerna kommer lite titt som tätt! Bit ihop och kom igen!!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen:


-Det värsta jag vet är att sluta röka,

så jag förstår inte varför jag gör det så ofta!!!!


Dag 5 utan nikotin. Inget substitut alls. Röksuget har gått över men ångesten har infunnit sig. Det är skittöntigt men det känns som jag har förlorat en vän.. Samma känsla i kroppen som när man verkligen har förlorat nån man älskar!! Skitknepigt!! Jag vet att det blir bättre.. Och jag har bestämt mig, jag ska sluta, på riktigt!!

Det jag funderar på är vad jag ska "belöna" huvudet med nu då? Vill ju gärna inte börja mångla godis istället...

Hmmm tåls att funderas på vad jag ska börja missbruka istället då!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards