Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Tesen - 30 juli 2011 10:15

När man MÅSTE sova länge, då vaknar man klockan 7!! Inte bra alls.. Hur ska jag nu överleva en "all-nighter" ute i skogen? Inte hinner jag med nån powernap heller!!

Hade iaf en backupplan om vi nu skulle vakna toktidigt. Det va och knata ner på Himlabadet och dega ner oss på en filt, men nu är det ju så att vi brände oss igår (båda två!! Kors i taket att jag brände mig), så det är omöjligt och lägga sig i solen idag...

Borde kanske tjava in på stan och köpa solkräm, men det känns ju lite meningslöst när det snart är slut på semstern!!

Men att köpa en ny bikiniöverdel det va visst inte meningslöst.. Konstigt hur det funkar det där...


Jobbigt läge och mycket gnäll! Känns som jag är på väg tillbaka från semsterhuvudet!! Haha!


Kanske ska ta mig en prommis till Monaloo och kolla om hennes tomatplanta lever fortfarande!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards