Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Tesen - 8 augusti 2011 12:56

Vi har på vår semester 2011 gjort:


Varit i Berga och myst på, i skyfallet.. 

Firat Jossan som fyllde år..

 

Gjort en stökresa ner till Hukered..

 

Firat Oscar som fyllde år..

 

Badat på Himlabadet med Bäbis..

 

Varit långt ute i den djupaste skogen på fest..

 

Ridit häst..

  

Kalsat för Malin..

 

Hälsat på Mormor och Morfar och gjort en rajd i Döda Fallet..

   

Badat lite till på Himlabadet..

  

Och slutligen gayat oss lite i Stockholm!!

 


Det tycker jag är vad man kan kalla effektiv!! Nån kväll har vi faktiskt bara suttit på ballisen och gjort inget alls dessutom!

Det känns som jag är väldigt nöjd med min semester. Det är väldigt roligt och vara tillbaka på jobbet igen   Åhh det, mina vänner är en fantastisk känsla. Att jag faktiskt har längtat lite till jobbet!  

Nu är det dax oxh rejsa tillbaka och göra lite nytta igen!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards