Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Tesen - 31 augusti 2011 19:06

Jag är nöjd! Lite trött, sliten och seg, men nöjd! Den stora frågan är om man får gå och lägga sig och sova nu? Kanske ska försöka få ner hjärtfrekvensen först, så jag inte dör i en hjärtattack i sömnen!!

Har insett lite kaos i livet är bra för "pumpen" (vem under 75 säger pumpen egentligen?), den lixom gasar iväg lite.. Problemet är bara att få ner den till normaltickning igen!

Tur att bästa Frun hade maten klar när jag kom hem idag!

Snart får vi nya cowboysardörrar till lilla sovrummet, det, kommer bli intressant!

Sen får vi väl hoppas att Kehab tar och ringer snart, så vi slipper ha diskmaskinen mitt i köket.

Sen hoppas jag att Tom hittar en hjässtrålshållare på jobbet, för våran har gått sönder..

Typiskt att allt lixom ska rasa samtidigt, sen är man väl lite dum som kommer på en massa fler saker som måste åtgärdas exakt när allt går sönder.. Ser vårat sparkonto försvinna ute i ingentinget. Men pengar är väl till för att användas?

Just ja, sen skulle vi behöva köpa nya handtag till kylen oxå, dom har ju bara varit trasiga i över ett år..  Men det känns ju så otroligt trist och lägga över 2000 spänn på nått så tråkigt som handtag...

För och se nått positivt, så tror jag att jag slipper käftis.. Verkar bara vara en blåsa.. Än så länge!


Hopp o Hej

Ovido - Quiz & Flashcards