Alla inlägg den 10 september 2011

Av Tesen - 10 september 2011 11:52

Jahapp, vi börjar i onsdags!

Kommer på jobbet och sitter med chefen och Lena och pysslar med en massa saker. Lite konstigt att Lena va nere i stan och grejade, men hon kliver ju tidigt på mornarna, så ja ha!

Efter en stund hör vrål i dörren och där står det en kille med värsta radiogrejen på ryggen och skriker -TERESE! Jag helt livrädd och frösta tanken som slog mig va, vad har jag ställt till med nu!?

När första chocken hade lagt sig och han började prata med mig, så insåg jag att Lena hade nominerat mig till GULDkorn på Jobbet!

       

Med nomineringen:

"Jag vill nominera Terese, min klippa på
kontoret i Sundsvall!! Utan henne hade jag gett upp efter första veckan. Hon
peppar och stöttar mej jämt, även när hon skulle vara ledig på semestern!!
Alltid trevlig och glad är hon när jag får panik
:o) Så Terese på Checkers i Sundsvall är Guldet för mej!! Men även mina andra
kamrater här är ju också det"

Jag fick en jättefin blomma och 2 luncher på Lasses matstuga! Dessutom en fantastisk överraskning och en härligt minne :)


Så vidare för veckan då..

Jo direkt efter jobbet i onsdags åkte jag och Sara till Stockholm för att gå på kurs. Bodde på hotell Scandic Sergel Plaza! Kan verkligen rekomnedera detta hotell. Trevlig hjälpsam personal, fina rum, bra bar och god mat!

Och roliga rumsnummer....


Väl hemma igen så fick man ju världens välkomnande av en sjuk Fru och trötta men gosiga katter!! Lite lätt hysteriska katter ska det nog vara, för tusan, jag fick inte vara ifred.... 

   


Tur att bloggen har en "för ett år sen" på sidan.

Tydligen firar jag ch Frun 3:årig förlovningsdag idag!! Haha!

Det firar vi med att ligga i soffan och göra inget alls, precis det vi vill!!   

 


Puss o Kram 




Ovido - Quiz & Flashcards