Direktlänk till inlägg 28 december 2011

-Vem är mannen i ert förhållande?

Av Tesen - 28 december 2011 20:03

Den frågan får man ju lite titt som tätt!! För att klargöra saken med att vara flata, så är ju så att man lixom väljer bort män!! Men, så funkar det inte. För i dagens samhälle så MÅSTE nån tydligen vara mannen och kvinnan i ett förhållande.


Så,


Är jag mannen för att jag oftast har haft väldigt kort hår?

Är Malin mannen för hon tittar på sport?

Är jag mannen för att jag vet vart man fyller på allt i bilen?

Är Malin mannen för att hon spelar trummor?

Är jag mannen för att jag är stor och grov i käften?


Är Malin kvinnan för hon är kurvig?

Är jag kvinnan för att jag sminkar mig varje dag?

Är Malin kvinnan för att hon dammsuger?

Är jag kvinnan för att jag oftast har klänning/tunika?

Är Malin kvinnan för att hon oftast har haft långt hår?


Så, vem av oss är kvinna och vem av oss är mannen?

I mitt tyck så är vi båda kvinnor och när det kommer till ”karlgöra”, då lejer vi bort skiten!


Det folk inte förstår det är att alla män inte har kort hår, tittar på sport eller fixar med bilen.

Eller att kvinnor fortfarande kan vara kvinnor även fast dom har kort hår, jeans och gilla hårdrock!!


Men eftersom det inte spelar någon roll hur många gånger man förklara detta så kan vi väl säga så här då, Mathias är mannen i vårt förhållande eftersom han bytte lampa på vår bil idag, okej?? Ska vi nöja oss så?



 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Skapa flashcards