Alla inlägg under januari 2012

Av Tesen - 5 januari 2012 23:36

Lagomt när den fantastiska middagen va i magen och kaffet klart, så försvann strömmen!!

Ett kraftigt morrande från vardagsrummet när hockeyn plötsligt försvann och Yatzyt kom fram! Efter några slag va vi rörande överens att det va ganska mysigt och sitta i ljusens sken och spela Yatzy och surra skit! 


 


Som vanligt serverandes det huuur god mat som helst!! Finfina presenter leverredas åt alla håll och kanter! :)


Nu gäller det bara och försöka hålla sig vaken så man iaf kan kolla dom 2 första minutrarna på hockeyn innan man somnar.. Kanske funkar med mer kaffe?!


Puss o Kram 

Av Tesen - 4 januari 2012 21:36

Då har vi vart på Himlabadet och testat Ai Chi/Pilates! Lugntn skönt och lagomt jobbigt OCH inte så himla påfrestande på min onda axel!! Tyckte det nog va en väldigt bra träningsvariant. Ett stort + är ju att jag trivs i vatten och faktiskt känner mig smidig (enda gången i världen jag känner mig smidig), det är varmt och skönt i bassängen och man kan ta allt i sin egen lilla takt!! Riktigt najs!!


Nu ska jag bara komma på ett sätt och finansiera mitt framtida tränande på.. Det är så jävla dyrt och göra nått!!

Fine, Helexgrejer går ju alltid och bygga till hemma, men och hitta en tillräckligt djup vattenpöl för att aktivera sig i känns ju lite sisodär.. Dessutom är det svårt att hitta en tillräckligt varm vattenpöl...

Nämen en miljard eller två, skulle ju inte sitta fel... 

Fan att allt jämt ska sitta i pengar!! Tröttsamt!

Av Tesen - 2 januari 2012 17:14

Efter en mysig nyårsafton med Familjen Engman/Eriksson och Martha med tillhörande god mat och många skratt, så började mitt nya liv!! Typ!!

Inte röka, inte äta skräpmat och inte dricka alkohol! Och än så länge går det bra...

I övrigt då, tankar om 2012? Jo, det kan ju inte bli sämre än 2011, så vi tar väl och blåser på då!! 


Nu mat hemlagad mat!! 



Skapa flashcards