Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Jag är en ond människa!!

Av Tesen - 9 februari 2012 10:41

Ja, på riktigt så är jag en väldigt ond människa! Riktigt elak.

Eller egentligen så tycker inte jag det, men min Fru!!

Visst, jag kan väl erkänna att jag uttrycker mig lite plumt och onödigt "hårt", men jag blir så trött ibland.

Jag skulle så väldigt gärna skriva ut en diskussion jag och Frun hade igår, men det är nog så att jag blir fullkomligt lynchad om jag skriver det och eftersom jag inte orkar tjafsa så göra jag det inte..


MEN är det inte lite så att nu för tiden hittar alla på allt möjligt jävla skit och visar för "klena" svenskar på TV? Nu kallar jag inte min Fru "klen", men hon är en såndär fantastiskt godtrogen människa som lixom tror på allt hon ser! Vilket för övrigt är en helt fenomenal gåva, att inte lyckas bli förstörd och bitter av samhället, som typ mig. Så när hon ser, det hon ser, så ser hon nått underbart, stärkande och utmanande. Och jag, jag ser, att den snyftigaste av alla på castingen fick komma med i programmet, dom har säkert klämt ur den där nån extra tår för att göra bättre TV, undra hur mycket dom får för att vara med och hur många jälva program ska den där människan vara med i efter att programmet är slut?


Kan det inte lixom ta och göras nått bra på TV:n?

Skippa dessa jävla matprogram som går överallt hela tiden och inte gör nån nytta alls för man har ingen aning om att det ens fanns en krydda som hette så därför kommer jag aldrig laga den maten.

Eller alla dessa modellprogram om männsikor som aldrig ens får äta för dom måste vara så där jävla smal som ingen människa ens kan vara utan av att gå på mitten när det blåser.

Eller dessa såpor om rika kärringar som dänger sina ungar, grisiga skilsmässor, för mycket pengar och för mycket fritid..


Så, nu är jag färdiggnälld för idag! Tror jag!


 
 
Ingen bild

Sara

9 februari 2012 22:55

Såna som du ska inte se på teve, har du inte kommit på det? =)
Teve och alla dessa skitprogram är till för såna som din fru!
Man är inte ond om man hatar skit-teve, då är man smart.


Och skriv för guds skull inte ut diskussionen!! Gör en teveserie av/om den i stället! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Skapa flashcards