Alla inlägg den 11 september 2009

Av Tesen - 11 september 2009 22:49

 

 

*Livet består inte av att vänta ut stormarna,

det handlar om att lära sig o dansa i regnet!!!*

 

Väldigt smart sagt av en förmodligen väldigt smart människa!!

Nu sova!

Puss o Kram

Av Tesen - 11 september 2009 16:11

Underbart med helg. Jag förstår inte men jag e så trött nu för tiden. Jag somnar innan jag en hinne lägga mig på kudden o sover som en stock hela natten. Väldigt skönt iofs, det finns ju dom som INTE kan sova.. Dom hör jag INTE tll!!

Vad händer i helgen då??

Jo, ikväll vet jag inte riktigt vad det blir. Säkert nått roligt! Imorrn blir det party party med Mr Haugen o pojkarna!! Underbara dårar!!

Skulle behöva åka o hälsa på Nilo oxå.. Saknar lillfisen lite!!

Sen hoppas jag verkligen att nästa lillfis tänkte ta o poppa ut nångång, så man får träffa HON (har jag bestämt att det är)!!

 

Nu e det lite vila som gäller innan nått annat händer för aftonen!!

 

Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards