Alla inlägg under september 2010

Av Tesen - 30 september 2010 19:22

När jag kom hem från jobbet idag möttes jag av Fröken Fisa!!


Stora äventyr av liten dam...


Startar med lite krokar..

   


.. fortsätter en sväng till Tant Linneas rum..

     


Sen va det visst dax och vila lite..

     


..efter vila är det dax för lite "full i fan"tid..

   


Slutligen va det visst dax och hjälpa Tesen med ITP-valet..

      


Tack för hjälpen Leialus!!


Puss o Kram

Av Tesen - 29 september 2010 19:45

Det verkar som vi blir hemma över jul i år.. Vill inte, vill inte, vill inte!!

Kanske kan övertala Frun att åka till Stockholm eller nått, bara för och komma iväg... Undra jag!

Tänk en weekend i Paris?! DET skulle vara najs!


Puss o Jul

santa.gif image by Saybia

Av Tesen - 28 september 2010 22:05

Jag är stolt över mig själv! Tänk att jag faktiskt är vaken, och klockan är över tio!! Kaxigt!

Har kännt av lite mobbing från vissa håll (typ JESPER) att jag inte är vaken längre än Leialus 1 och ½ år.. Men vaddå, jag är ju trött!! Och faktiskt, så är jag vaken, just nu och kanske i fem minuter till.. Börjar falla in i komatost läge nu.. Hmm borde nog sova lite! Ladda så jag kan skrapa rutorna på cykeln imorrn.. Sova..


Puss o Snark

Av Tesen - 27 september 2010 13:48

.. ska man inte kliva upp!!

Nu får vi se om jag lyckas hålla kvar lunchen längre än en timme..

Dax och rejsa tillbaka till jobbbet.

Av Tesen - 26 september 2010 18:03

Idag har vi haft en tokmysig dag på Södra med failjen Oscarsson/Jansson!! Korvgrillning, bäbismys, kaffe och eldning!!

                     


Efter att ha fått i oss korv och kaffe dumpade vi småkidsen på gamlingarn och mellanskaran begav sig mot BJÖRNSTIGEN!!!

        


Tack för en otroligt rolig dag!!


Puss o Kram 

Av Tesen - 24 september 2010 18:36

Det vanliga fredagskaoset infann sig som en elefant i ett smörpacket (alltså väldigt tydligt) halv fem idag..

Har varit på kurs hela dagen, vilket har varit väldigt givande.

När kursen va slut, kom den, den gigantiska jäkla elefanten!!!! Verkligen tur att "problem är till för att lösas"!!!



Ikväll vankas det gomiddag med govänner!! Hoppas nu bara elefanten kan ta och lämna mitt sinne och låta mig ha en helg!!!

Förmodar väl att problemen är kvar på måndag, så det är väl lika bra och sluta bekymra sig och ha lite helg..


Puss o Kram

Av Tesen - 22 september 2010 18:47

Japp, jag stjäl. Fast jag frågade iofs om lov först!!

Det känns bra att ha vänner som är så klok som Olle! Läs hans blogg HÄR!!


Puss o Kram

Av Tesen - 21 september 2010 22:39

.., hysterisk, förbannad, irriterad, arg, lessen, besviken, trött, less, ännu mer arg, sur, tvär, grinig, grinigare, grinigast!!! På vad?? Har absolut INGEN JÄVLA ANING!! Och hur jäkla lätt är det och fixa till det då?? Inte det minsta lätt...


Nu, sova.

Imorrn, förmodligen fortsätta vara galen, hysterisk, förbannad, irriterad, arg, lessen, besviken, trött, less, ännu mer arg, sur, tvär, grinig, grinigare, grinigast!!

Ovido - Quiz & Flashcards