Alla inlägg under juli 2010

Av Tesen - 31 juli 2010 13:27

Då vankas det bröllop igen då! Denna gång min kära barndomskamrat som ska "giftas bort"!! Som tur är har han ju världens bästa blivande Fru vid sin sida, så jag kan slappna av och bara trivas!! Haha!!


*Världens bästa Peder och Sanna!!*

 

Puss o Kram

Av Tesen - 29 juli 2010 20:31

Några timmar med Faster lillhjärta kan få vem som helst o bli glad!! Vackerbarn!!!


       


Puss o Kram

Av Tesen - 27 juli 2010 22:23

*Jag mår illa.

*Jag ser konstigt.

*Jag är konstant rastlös.

*Jag ligger i konstant krig med Frun.

*Jag domnar bort i läpparna.

*Jag har ont i kroppen.

*Jag är trött men kan inte sova.

*Jag är pigg men orkar inte göra nått.


Jag har inte rökt på 2 dygn, Frun har inte snusat på 2 dygn!!! Ni kan bara ana hur synd det är om oss nu...

Ingen skräpmat, ingen alkohol och inga cigg!! Vad fan hände? Vad tänkte jag med? Jag känner mig lurad...


Bit ihop och kom igen!

Jäkla skitvärld!


Puss o Kram

Av Tesen - 25 juli 2010 19:53

Underbar vecka i 2åker!! Tack, tack och åter tack JAN och ANITA för att ni alltid gör våra semestrar till det bästa!!!


Här kommer en liten semestersammanfattning i bildformat...

KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!! Haha!


  

*Snyltåkare*

  

  

   

*Hysteriska skrattanfall när hjärt och lungräddning på Kotten utförs*

*Säger bara 3-7*

  

*Linnea (KatapultBarbie) kom upp och lekte Snövit* 


*Frun är lika knäpp som vanligt*

  

*Monaloo vaggar mig så jag inte förstör frisyren*

  

*Turistande på hög nivå. Paddanåkning i Göteborg*

  

    

 *Good Charlotte och Takida var förband till Pink*

  

*Vi satt väldigt långt upp men såg allt ändå*

 

  

*Så här roligt hade Anita och Mona på PINK* ;)



*Så här roligt hade jag och Frun!!!!*

 

 

 

*Underbara PINK, vilken kvinna*

 

 

 

*Bästaste Jan och Anita*

TACK för en fantastisk vecka!! 


Puss o Kram

Av Tesen - 20 juli 2010 12:32

... semester!! Varmt, skönt, soligt, god mat, underbara människor! Kan man begära mer?? Nä, jag tror inte det!!

Snart dax för en tripp till havet och bada! Slåss lite med alla västkustdjur som simmar omkring!! ;)


Puss o Kram

Av Tesen - 13 juli 2010 17:39

Då va man åter hemma i stan igen efter några dagar i Berga med alla glada människor!! Skönt och få bli lite uppassad ibland.. Man blir ju det när man åker till Bonusmamman på "semester"" :D

Nilo med pappa va oxå där (mamma Angelica jobbade hela tiden. Vilket va väldigt trist!!) och förgyllde våra dagar (dock INTE nätterna då vi delade stuga med lilleman som inte ville sova)!! Som vanligt när lilleman kommer i närheten förvandlas jag till Hysteriska PaparazziFaster!! Så efter 2 dagar är jag hemma med bara bilder på Nilo (igen)!! Haha!!


*AttackBäbis på framfart*


  

*Nilo med BonusFarfar Tommy*

 

*Tandborstningsdax*

 

*Gott och borsta tänderna* 


Nu blir det bara slappa som gäller.. Snart dax för 2åker!! :D


Puss o Kram

Av Tesen - 11 juli 2010 13:25

Nu är det över!! En helt otroligt rolig vecka med många fantastiska vänner!!


              


Efter denna hårda vecka behövs det återhämtning, så nu åker vi till Berga och blir kvar några dagar!! Återhämtning, vila, alkoholfritt, fiske och familjemys!! Lövley!!


Puss o Kram

Av Tesen - 10 juli 2010 12:28

Snart är det över...


          


.. och ska jag vara helt ärlig så känns det rätt skönt!! Snart dax för vila med andra ord!! Haha!!

Men det är längesen jag hade så här roligt en gaufest!! :D


Puss o Kram

Skapa flashcards