Alla inlägg under januari 2010

Av Tesen - 31 januari 2010 18:11

.. ska gå så jäkla fort!! Måndag imorrn, igen! Känns som det bara är måndagar nu för tiden!! Blir tokig!

Helgen har farit iväg med en väldigt fart! Fantastiska kvällar med otroligt roliga människor! Så härligt o kunna sitta med pymmen på en hel kväll även fast man har folk hos sig.. Det e då man trivs o det e då man känner att man har rätt vänner!! Jag e väldigt lyckligt lottad!!


Igår va jag ju hemma hos syster o fixade naglarna o fick åt mig 3 stycken nya armband.. Har stulit bilderna från hennes blogg!! Snygga va??!!


     


Ett vardags o två fest!! Kan man vara lite extra snygg ibland! Najs!

Om det e nån som e sugen på vilja ha ett, så gå in på Syrrans blogg o lägg in en "beställning"!!


Har insett ikväll efter en middag hos pappa, att jag måste ta mig tid o träffa småfisarna.. Det e alldeles för långt mellan gångerna. Fast det e lite svårt o bolla heltidsjobb, träning o teater samtidigt som man skulle vilja hinna träffa fisarna när dom e pigga o glada. Måste nog "boka" in en stående "småfisdag"!!!


Nu blir det soffläge med boken en stund innan jag ska sova...


Puss o Kram

Av Tesen - 30 januari 2010 20:25

.. vackrare par???


  

*Meningslös 1*


  

*Meningslös 2* 


Kan väl inte finnas två puckon som e mer ämnade för varandra mer än vi!!! Haha!

Jag o Frun, hon som är mitt allt, hon som gör mig bäst, hon som får mig att må bra, hon som gör mig (töntigare än töntigast) hel!!


Puss o Kram


Av Tesen - 30 januari 2010 17:05

Vin, skrovmål, godis o en bulle! Japp det har det blitt idag. O jag tänker inte bry mig, jag tränar bort det till veckan (eller låter det stanna kvar).. Måste få synda lite nångång..


Idag har jag träffat Johan o blitt coachad o efter det begav jag mig till Syrran för lite nagelfix!! Nu e jag hemma med 3 nya armband o 10 nymålade fingrar!!! Najs!!


Nu blir det lite spel o vin med syrran i pymmebyxorna!! Lovely!


Puss o Kram

Av Tesen - 29 januari 2010 23:18

.. kan bara sluta på ett sätt!! Hysteriska skratt o konstiga uttryck!!

Analfabet= AnalFameBabes på engelska!

Grisgrymt= AnalFameBabes lockrop!

Haugen kom för fort, så han slog hakan i bordet... Öhh vad hände?? Haha!!! Eller va det bordet som kom för fort??!! Ja, jag vet inte riktigt jag...

Väldigt förvirrande!! Men jäkligt roligt!

Kvällen har iaf spenderats med o spela Rock o Pop spel.. Nått nytt påhitt med bara Niklas Strömstedt som svar. Jag kom iaf 2:a!! Så jag vann nästa!! Lovely!!


 

*Snyggaste Haugen i Malins snyggaste stöldgods ;)*


 

*Haugen hjälper mig igenom ett hysteriskt skrattanfall*


     

*Varje gång man hamnar på en gul pjott måste man dansa lite* 


Nu ska det tilläggas att det enda som intagits i berusningsväg denna kväll har varit KAFFE!! Ingen alkohol eller andra berusningsmedel har använts!! Haha!


Puss o Kram

Av Tesen - 29 januari 2010 06:20

.. kvar, sen e det helg! En helg som jag ska försöka göra det jag orkar/hinner med.. Tänkte faktiskt ta en Tesenhelg! Alldeles för längesen!

Ikväll blir det mys med Grabbarna Grus, Haugen o Ärtan!! Har inte träffat dom på vääldigt länge, så ikväll e det dax!! Mina pojkar!

Imorrn vankas det coaching, en träff med syrran, sen skulle jag ha hunnit med en snabbsväng till Nilo o Matilda oxå.. Borde hinna!!

På söndag e det middag hos pappa!!

Låter som en väldigt behaglig helg! När jag inte har nått o göra, så har jag ju alltid Edward!! Haha!


Puss o Kram

Av Tesen - 28 januari 2010 20:28

Jag e så totalt slut.. Förstår inte varför. Ingen dag e blir bättre än den andra...

Vaknade i morse o tittade ut o där satt man humör för hela dagen!! Denna jävla skitsnö! Har haft en traktor utanför fönstret mellan halv fem o halv sju i morse men det va fan inte skottat på gården, parkeringen, vägen eller nånstans!! Så nu till frågan, vad fan har traktorn gjort i 2 timmar???? Vansinnig!!

Såg fram emot träningen idag. Kom hem, bytte om o kastade mig mot Helex! 15 minuter in på Indoorpasset känner jag att jag dör! Helt slut i kroppen.. Helt knäckt.. Orkade ingenting! Pinade klar dom där jäkla 45 minutrarna med nöd o näppe.. Jävla skit!

Efter träningen va det bara o hasa sig hem, trött, förbannad, färdig o helt slut, för några timmars tvättstuga!! Återigen, JÄVLA SKIT!!!


Nu ska jag sitta i soffan (mellan varven i tvättstugan) o tycka synd om mig själv!! Tur jag fick dom "nya" Twilightböckerna (engelska versionen) idag...

In i fantasins värld o bara skita i den här!!!! Tur man iaf kan drömma sig bort lite med hjälp av böckerna...


Snor o Snö!!

Av Tesen - 28 januari 2010 06:50

.. så jävla mycket skitsnö det har kommit!!! Inte det minsta glad över detta!! Varje dag det blir så här konstaterar jag att jag är född i fel land!! Fast jag gör ju inget åt det, utan fortsätter o gnäller... Det funkar ju för mig!! Haha!

Dagen problem är väl o hitta bilen, skotta fram bilen o slutligen , just nu, lyckas köra bilen till jobbet!! Sen e det väl ungefär samma projekt när jag ska hem från jobbet..

Vill ha sommar!!!!

I övrigt idag är det väl lite pappersskrivning som står på tapeten.. Återkommer med mer om detta när (om) jag lyckas ta mig hem ikväll!!


Ha en fabulös dag där ute i skitvädret idag!!!


Puss o Snö!

Av Tesen - 27 januari 2010 21:33

.. det här med snö börjar gå mig på nerverna!!! Riktigt tröttsamt!!


Sov gott!


Skapa flashcards