Alla inlägg under maj 2009

Av Tesen - 31 maj 2009 03:53

.. om att fnittra var 4:e månad. Det handlar om att älska varje dag!!


Puss o Kram

Av Tesen - 30 maj 2009 20:01

.. underbart...

Ibland går det inte o må dåligt hur man en försöker ;)


Puss O Kram

Av Tesen - 29 maj 2009 17:10

.. det är när man kommer hem från jobbet, glad i hågen att det e helg osså kommer tröttheten som en stor slägga o slår till. Kan bero på att jag har varit vaken sedan klockan fem i morse men jag hade större förväntingar på min egen sov- o matklocka.. Haha

Ikväll blir det middag på Bite Line med pojkarna o sen blir det nog bara o sova, eller kanske en Baileys Coffee på ballisen :) Man vet aldrig.

Imorrn blir det konfirmation o middag hos A o T. Ska bli intressant o se hur Anna ska lösa problemet med korv o mackisar (våran tur att önska mat. Ibland e det tur att man e "barn") på en lördag, det kan man INTE dricka vin till (till Annas stora förtret).. Haha. Lägger in en fin bild på mig o Anna, förmodligen det oxå, till Annas stora förtret :)

Världens bästa Anna!!


Puss o Kram

Av Tesen - 28 maj 2009 18:00

Ikväll är det en kväll för vardagslyx!

Det e ju dom små sakerna som gör det, så därför ska jag göra en "liten" sak ikväll! Jag ska tippa upp ett glas vin (jag dricker ALDRIG på vardagar så därför e det "lyx"), ta en bra bok o sätta mig på ballisen o njuta av livet.. Så det så.


Puss o Kram


Av Tesen - 27 maj 2009 17:36

.. är det tur att jag har kort hår, annars hade jag inte sett något när jag har varit ute i blåsten o härjat!!

Av Tesen - 26 maj 2009 22:17

.. att mina åsikter inte räknas längre. Vilken tur att jag inte finns mer. Vilken tur att folk gör sina egna val.

Eller kan det vara rädslan som e problemet för vissa?? Kan det vara så att ett ärligt svar blir mer irriterande än inget svar alls?? Kan det vara så att folk är rädda för o inse vad dom ställer till med??

Ta er i kragen o slå huvudet blodigt o går saker åt helsike så gör dom det rakt o ärligt iaf!!!

Av Tesen - 26 maj 2009 12:54

Solsken

Gräs

Blåst

Skrattande barn

Cyklar

Hinkar o spadar


Kan det vara sommar nu??


Puss o Kram

Av Tesen - 25 maj 2009 21:11

Varför låter jag mig alltid luras o tror att människor (en människa) gör saker därför dom vill vara snäll, när jag varje gång blir så besviken för jag får saker kastade i ansiktet, även fast jag inte hade nått med beslutet att göra. Eller när man tror det bästa om nån som alltid gör en besviken. Eller när man tror att nån gör en sak för att vara snäll, när det egentligen bara handlar om att ha en hållhake på mig!! O varje gång låter jag mig luras!!

Nu e jag, om möjligt, ännu tröttare på mig själv!!

Ovido - Quiz & Flashcards