Alla inlägg under december 2010

Av Tesen - 26 december 2010 12:18

Tycker det är helt fantastisk när man har vänner man träffar med några års mellanrum, men saker ändras aldrig, man lixom bara plockar upp där man är nu :)


Världens bästa galna greker!!   


Nu är det bara att konstatera att det är jobb imorrn, vilket är en jäkla tur, så jag måste hålla mig nykter!! Haha!


Tack för en fantastisk julhelg alla kära!!


Puss o Kram

Av Tesen - 25 december 2010 12:50

Jag har hittat min jul!! Så som den ska vara, så som det ska kännas, så som jag hoppas att det alltid blir, varje jul!

Tack för en underbar julafton! Helt underbart!

Tack för att ni gett mig min jul!!


                      


Älskar er alla!! Tack för att ni finns!!


Puss o Kram

Av Tesen - 20 december 2010 19:31

.. jäkla döle på det mesta just precis idag..

Jäkla skitaxel, jäkla skitblogg, jäkla skittvätt... Ja, jäkla skit det mesta faktiskt!!

Få man sova nu??

Av Tesen - 19 december 2010 16:46

.. här i vårt hus, julen är kommen, hoppfallalala!!

Så, nu är klapparna inhandlade, inslagna och klara!

Nya julgardiner på plats, ny julduk på finbordet, nytt fint julpussel som bara väntar på att packas upp!!

Nu är det då bara matinhandlingen kvar.. Och den måste klämmas in mellan tvättstugan, teatern, besöken och allt annat som måste fixas denna vecka.. Hmm, bara och bita ihop och planera om lite!!! Snart julafton!!  


Puss o Kram

Av Tesen - 18 december 2010 16:51

.. utan skratt!!

Det är kanske dax att se allvaret med livet en stund...



Ägnar en tanke åt "de mina" som inte finns längre...


Puss o Kram  

Av Tesen - 14 december 2010 08:25

.. är inte lika lätt när man är stor! Med åldern hamnar man i ett läge där man måste har bra argument, ett genomtänkt förslag och inte nog med det så måste man ju spä på skiten så pass att man kan hamna i "mitten" och fortfarande vara nöjd!

När passerade man "lägga sig på golvet och sparka, skrika och slå"? Iofs så funkade det inte så himla bra när man va yngre men då försökte man iaf.

Kanske får göra en attackkastning, bara för att se om det funkar... Tåls att funderas på!

Konsten att hålla mig lugn och harmonisk ligger inte riktigt på min sida.. Får inte tappa fattningen, för då kommer jag förmodligen aldrig få som jag vill.. Jobbigt och ha ett temprament...

*Den arga receptioninsten*

Fast egentligen så är jag inte så arg, mest bara bestämd!! Haha!

Av Tesen - 10 december 2010 17:55

.. och jag! Just nu känns det som om jag sitter i en bubbla.

Jag mår inte bra, jag mår inte dåligt utan jag mår just ingenting! Sitter fast som i en bubbla. Helt likgiltig inför det mesta.

Det enda jag känner det är en viss ångest över tanken att åka och handla, åka och göra nått, ja i stort sett allt som har med innebörden att gå utanför dörren att göra... Ganska otäckt faktiskt...

Det konstiga med det hela är att jag tycker det är hur mysigt som helst när folk är här hemma och tjavar på, bara jag slipper gå utanför dörren, ut i den stora världen.. Då kommer den, ångesten...

Av Tesen - 7 december 2010 15:54

.. vilja sitta i utvisningsbåset ett tag nu! Typ fram till våren eller så!

Nån som kan tänkas och ge mig ett rött kort??

Skapa flashcards