Alla inlägg under augusti 2009

Av Tesen - 31 augusti 2009 10:41

.. riktigt dåligt skick. Ligger hemma o pendlar mellan döende o levande beronde på Iprenens värkan! Har feber o är väldigt snorig o rosslig.

Av Tesen - 30 augusti 2009 10:44

är väldigt sjuk!

Av Tesen - 29 augusti 2009 11:00

.. om gårdagen??

Trevligt folk, god mat, långt ute i skogen, mycket vin o mitt i allt en teaterpjäs!!

Pjär hade varit duktig o skrivit ihop en pjäs o Haugens liv. Den innehöll det mesta, en rödhårig Haugen, Aveny o Oscar, datorer o även framtidsversion av Ärtan.. Det va lite förvirrat där ett tag men grabbarna fick ihop det fint tillslut!! Haha


*Pojkarna tar emot folkets jubel

efter föreställningen*


Nu e det omladdning o vila inför kvällens 30-årsfest! Glitter o glamour med Kajsa! Ska bli riktigt roligt ikväll!!


Puss o Kram

Av Tesen - 28 augusti 2009 15:16

.. kroppssanering, påklädning, sminkning o hoppackning som gäller!

Fösta 30årsfesten för helgen går av stapeln runt klockan 18 ikväll o då har vi nästan en timme o köra. Så det e väl lika bra o börja göra sig vacker nu (tar ju lite tid med det efter jag passerat 25års sträcket), åla i lite kläder o ta en liten drink. Tur att det är "grabb"kväll ikväll, så jag behöver inte åla i mig paljettklänningen o ha klackeskorna på mig. Haha. Det blir värre imorrn!!


Puss o Kram

Av Tesen - 27 augusti 2009 16:38

Veckan har gått otroligt fort o jag är otroligt trött. Förstår inte vart dagarna denna vecka har tagit vägen. Ska bli så skönt med helg så jag kanske hinner vila (mellan alla festligheterna)!!

O vad roligt jag ska ha i helgen!! Inte alla helger det är 2 stycken 30-års fester!! Tjohoo!!! Vilka gamla vänner jag börjar få ;)



*30-års fest a la Haugen*




*30-års fest a la Kajsa*



Puss o Kram

Av Tesen - 26 augusti 2009 06:12

Ja det är dagen det! Hur ska jag överleva en tidig dag utan powernap?? Jag måste försöka hålla ihop, jag måste försöka vara stark.. Jag tror jag ska köra på "bit ihop o le" konceptet idag. Mycket att göra o ingen tid o landa. För o se det positiva i det hela kommer jag iaf o sova gott o somna ovaggad ikväll!!


*Ungefär så här kommer jag att

känna mig om några timmar!!*


Puss o Kram



Av Tesen - 25 augusti 2009 20:56

Min underbara vän fyller 30 glada år idag!! Ett stort GRATTIS  o ett stort TACK för att DU finns!!


*Lika söt som han e lurvig*


Puss o Kram



Av Tesen - 24 augusti 2009 19:53

Måndag:

Jobb, ihopsnacks möte med Kajsa, min kära medledare.

Tisdag:

Jobb, handling (mat) o ännu mer handling (kläder).

Onsdag:

Jobb, handling (ännu mera kläder), presenthandling o bolagsshopping o möte på jobbet.

Torsdag:

Jobb, tvättning (innan jag ens har slutat) o ledarmöte på teatern.

Fredag:

Jobb,30-årsfest i typ änden av världen. Men ack vad roligt vi ska ha!!!

Lördag:

Hälsa på Sanna o Peder i huset, 30-årsfest med glitter o glamour.

Söndag:

Hoppas på utandning innan en ny vecka börjar!


Nu är detta mer en komihåglista till mig än nått roligt för er o läsa..


Sen är dom flesta sakerna jag ska göra väldigt roliga o väldigt intressanta så det är inte nått att gnälla över.. Det är mer mängden av saker som just ska göras precis samma vecka! Hur kan det alltid bli så?? Väldigt konstigt!

Men jag är väldigt glad ändå (men jag vill verkligen inte handla kläder)! Skönt o veta att jag lever, har vänner o inte behöver ligga på latsidan!! Haha


Puss o Kram


Ps. jag fick kalaspuffar igår o herregud va gott det va!!! Ds.

Skapa flashcards