Alla inlägg under juni 2010

Av Tesen - 22 juni 2010 17:39

Nu e det dax!

Om några timmar lämnar vi Sundsvall, för att närmsta veckan vara på värsta lyxhotellet (hoppas vi), Sunprime Atlantic View!! Lövley!!


 



Jag vill önska alla här hemma en riktigt bra midsommar!!!


Puss o Kram

Av Tesen - 20 juni 2010 16:05

Nu e det dax för semester, semester från det dagliga bloggandet! Jag kommer att fortsätta skriva när det finns inspiration till det eller om jag har nått o säga.

Men just nu känns det som sol o semester är bra!! :)


*Semester*

 

Puss o Kram

Av Tesen - 20 juni 2010 09:56

Igår va det ju bröllopet med stort B!! Jag o Frun ställde klockan på strax före 8 o slog på tvn. Sen hade vi bröllopsvaka hela långa dagen.

Vi 13 tiden trillade Kajsa med syster Linda in o sen kom Mona, Martina o Lisa oxå!

Det blev en dag fylld med ost, kex, vin, skumpa, tårar o skratt!! Helt underbart!!


               


En helt underbar dag o kväll!!


Puss o Kram

Av Tesen - 19 juni 2010 10:00

.. hela långa dagen med bröllop!! Underbart!!


Puss o Kram

Av Tesen - 18 juni 2010 23:23

.. som rinner ner för kinden!! Käre värld! O hur ska det bli imorrn????? Tur vi har mycket näsdukar, för imorrn lär det bli gruppgråt!! :)

Tuffa, balla Tesen får väl ge vika för det "vackra"!! Bryt ihop o kom igen!! Haha!

Jag vill oxå vara Prinsessa!!


Puss o Kram

Av Tesen - 17 juni 2010 10:13

Då har jag införskaffat mig en ny mobil, tror jag!! En Xperia x10 mini.

Jag har nu listat ut hur man facebookar, kollar mejlen, läser Aftonbladet men jag har tusan inte kommit på hur man ringer eller svarar!! Haha! Otroligt förvirrande med ny mobil..

Jag har inte listat ut om det bara e ett "bärbart internet" (som min kära Fru säger) eller om det verkligen e en mobil!! Haha!

Dålig instruktionsbok va det oxå, vilket gör att man får lista sig fram till allt!! Nu låter det som jag är världens mest otekniska människa, men det e jag inte, så jag förstår inte varför den här mobilen e så svårklurad!!

Ja ja, jag listar nog ut hur det ska vara tillslut! Den ju jäkligt snygg iaf!!


  


Som vanligt försvinner ju en massa nummer när man byter mobil, så ring eller skicka gärna ett sms till mig, så jag kan lägga in alla nummer igen...


Puss o Kram

Av Tesen - 16 juni 2010 16:11

Då har lillfisen varit här o härjat i några timmar!! Lite lätt trött när han åkte hem!!


Fasters lillhjärta!!!

 


Eftersom jag e lika slut som lilleman, så blir det foboll i soffan resten av kvällen!! :)


Puss o Kram

Av Tesen - 15 juni 2010 19:23

Kan man annat än o älska min Fru?? Nä det kan man inte!!


*Min alldels egna rosa smurf*

 

Puss o Kram

Skapa flashcards