Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Tesen - 15 juni 2010 19:23

Kan man annat än o älska min Fru?? Nä det kan man inte!!


*Min alldels egna rosa smurf*

 

Puss o Kram

Av Tesen - 15 juni 2010 14:51

På riktigt, helt jäkla galen, PÅ MIG SJÄLV!!!!! Nu har jag rivit fram allt som va i min garderob, för en rensning. Vad händer??? Jo, jag tappar sugen helt o vill INTE rensa!!

  

*Katastrofområde*


Jag måste!! Jag måste!! Jag måste!!

Har huuuur mycket kläder som helst o huuuur mycket som jag inte använder.. Känns som det verkligen e dax o göra nått åt saken men det e ju såååå tråkigt!!!

Fast det kommer bli problem o lägga sig o sova ikväll om jag inte gör nått åt det. Alla mina kläder tar ju för tusan upp hela jäkla sängen... Hopplöst!!

Lika bra o bita i det sura äpplet o sätta igång med skiten!!!


Puss o Tråk!

Ovido - Quiz & Flashcards