Direktlänk till inlägg 2 juni 2009

Fortsättning föjler..

Av Tesen - 2 juni 2009 21:42

Alkisen smet innan polisen kom. Så nu har jag pratat med polisen 2 ggr idag o jag kan konstatera att vissa människor ska inte jobba med att ha med andra människor att göra. Första polisen jag pratade med va riktigt jäkla otrevlig den andra precis tvärtemot, hon kunde tom skämta.. Haha. 

Iaf så känns det lite kymigt o ha nån i trapphuset, som inte hör hit.. Nu utgjorde han ju ingen större fara (bortsett från att han pissade i trapphuset o slängde snus), han mest bara sov så snarkandet donade i hela uppgången..

Tycker det är lite konstigt hur människor kan hamna så illa. Det lixom skär lite i hjärtat, samtidigt som jag inte vill ha något med dom att göra. Jag e inte en så snäll människa som förbarmar sig över "olyckliga" människor.. Fast jag kanske bara är rädd. Nu kan jag iaf inte bjuda in honom på en kopp kaffe eller en öl (som om det skulle ha hänt) eftersom han smet.. Undra vad som kommer hända med honom??!!


Puss o Kram

 
 
Linnea

Linnea

3 juni 2009 07:53

Du är visst en sån snäll människa, du är ju bland de finaste i världen. det är jag som är genuint elak!

http://frulindberg.blogg.se

 
Ingen bild

Martina

3 juni 2009 21:20

Du hade ju kunnat ge honom något rejält...som t.ex en fläskkotlett ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards