Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Tesen - 19 januari 2010 20:20

Här har jag inte rökt på 2 veckor, inte ätit skräpmat på 2 veckor, tränat 5 gånger på 9 dagar o vad får jag???? Jo 2 JÄVLA KILO UPPÅT!!!!! Hur går det till?? Ahhh! Snacka om o tappa sugen totalt. Hur kan man gå upp 2 kilo när man "sköter" sig??? Skit oxå!! Nu va inte min avsikt att gå ner i vikt men hur fan kan man gå UPP 2 kilo när man e duktig???

Nu jävlar ska jag börja röka o äta skräpmat igen!! För det här med träning o hälsa va visst inget för mig!!! Tröttsamt!!! 


Nu skiter jag i det här o går o tröstäter ett ägg!!!!

Av Tesen - 19 januari 2010 06:11

Ja det e visst så.. Fast jag har snart haft klart hela min vecka. Känns som jag ligger några dagar före! Måste ta o andas o landa lite tror jag!! Magen e upp o ner o ingen sömn på nätterna, borde väl vara signaler på att varva ner lite kanske?! Nu e det ju inte så himla mycket att göra utan det e jag som stressar upp mig för saker som kanske kommer o hända eller som kommer o hända om flera dagar/månader/år.. Hmm, nä nu måste jag andas!!


Idag e det bara några saker o tänka på o göra...

1) Jobb

2) Banken

3) Träna

4) Borde åka till Syrran o hämta lite kläder o umgås.. Dock inget nagelfix eftersom alla mina naglar har gått av *snyft*!!


Frun har fullt upp idag hon oxå o hinner inte riktigt passa in i "mitt" schema. Så henne ser jag nog imorrn!! Haha!

Eftersom jag inte hinner med nån powernap. så blir det nog, förhoppningsvis, tidig kväll o en sömnfylld natt!!! Behöver det!!


Nä nu e det dax o göra nått av dagen!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards