Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Tesen - 16 januari 2010 12:53

Hur ont det än gör, så måste jag lämna Edward hemma idag/kväll för att vara med min riktiga familj!! Kanske ett bra beslut, då jag börjar känna mig lite fast!! Haha!!


Igår hande det nått som jag aldrig trodde skulle hända!! Jag sitter lungt o harmoniskt framför datorn i vardagsrummet, min kära Fru sitter brevid o tittar på tv:n.. Vilket inte är så konstigt alls! Men sen händer det, det som gör mig så förvirrad!

Min älskade Fru utbrister:

- Mal aga! Myggmisshandel! Malaga, för fan!!

Sen fortsätter hon o diskutera ett tag, men INTE  med mig, utan hon har tappat allt förstånd o sitter o för en diskussion med människorna på "På Spåret" på tv:n.. Haha!!

När jag tillslut inser att det har "brunnit" för henne, lämnar jag henne (hon hade ju redan ett så bra sällskap, så jag kände mig överflödig) i vardagsrummet o sätter mig i köket med en bok!!

Jag älskar min Fru, men ibland är hon lite knäpp!! Haha!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards