Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Tesen - 15 februari 2010 21:45

Vad kan man säga??

Kommer ut på teatern för o ha våra älskvärda fjårtisar! Dom e så bra!!

Dom sitter där o äter blåbär som inte finns, dom sitter o är elaka fast dom är väldens gulligaste, dom sitter där o äter mat som inte finns, dom står där o bara ser förvirrad ut, dom sitter där o pratar för fort, dom sitter där o tappar bort repliker, dom sitter där o fnittrar, dom sitter där o e koncentrerade, dom sitter där o e HELT FANTSTISKA!!! Hur dom nu kan vara det när jag o Kajsa låter som Gestapo modell värre, pekar med HELA handen, småviskar för o få till en scen, bygger om, bygger tillbaka, stryker o ändrar!! Hur dessa kids klarar 2 timmar med mig o Kajsa utan att bli vansinng gör dom värld en GIGANTISK medalj!!

Dom e så bra, dom e så duktiga!! Våra kids!!!


Nu kan jag lägga mig o sova med ett stort varmt hjärta, för dom e så bra!!!


Puss o Kram

Av Tesen - 15 februari 2010 12:12

Veckorna går fort, helgerna går för fort o jag försöker behålla lugnet!!

Så idag då??

Jo, lite jobb, sen blir det träning, sen blir det teater med kidsen!! Måste även komma ihåg o samla ihop lite Aladdingrejer som jag ska låna.. Efter detta är det nog bara o åka hem o sova!! Sen börjar det om igen imorrn klockan 5:15.. Det eviga hjulet som bara snurrar runt, runt, runt, runt o runt igen..

Jag är inte så bitter som jag låter, jag lovar!

Jag har haft en underbar helg o det e väl dom som just nu håller mig flytande! Veckorna försvinner bara i en massa måsten, borden, skullen.. Så otroligt trist!!







Ikväll ska jag till "Paradiset"!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards