Alla inlägg under juni 2011

Av Tesen - 8 juni 2011 20:54

.. av livet!! Konstigt bara att jag är så trött hela tiden. Men det gör ju inget, för jag mår iaf bra!!


Å min Fru    hon är det bästa jag har, på riktigt!!


Puss o Kram

Av Tesen - 8 juni 2011 07:26

För din familj, dina vänner och alla som du inte känner!!! Så enkelt, smart och otroligt nödvändigt!!

Anmäl er HÄR!!

Jag har ju iaf inget nytta av dom när jag är dö, så det är väl lika bra (om det är nån som har anvädning av min stackars härjade kropp) och dela med sig!!


Puss o Kram

Av Tesen - 7 juni 2011 18:50

.. är man väl alltid!! Tyckte DETTA va en fantastisk rolig idé!!

Inte varje dag man får ha nyllet på en buss inte!! Haha!


Övrig börjar det kännas att det är högtryck på körkortssugna människor, för tusan vad mycket det är nu.. Men det är ju så otroligt roligt så det gör inte så mycket   

Helt otroligt att ha ett så roligt jobb som jag har! Tänk om alla får ha det så här, gud va bra allt skulle vara då!!


Puss o Kram

Av Tesen - 7 juni 2011 07:21

Åhh vilken fantastisk helg!! Några dagar i Stockholm och ett dygn hos mamma kan få vilken tröttis som helst att kännas sig pigg igen!! Så himla skönt och få bli "bortskämd" några dagar!!Nu dock är det dax för nya äventyr. En arbetsvecka framför mig som inhåller både utmaningar och "tänk"!Helt underbart att det fortfarande är så himla roligt och gå på jobbet!!Puss o Kram

Av Tesen - 5 juni 2011 12:30

Gårdagens inlägg om den hysteriska damen handlar alltså om Fruns farmors syster, som är 89 år gammal!! Hur cool tant som helst!! Tar saker för lång tid, då fixar man det själv, även om det handlar om att klättra upp på köksbordet och byta gardiner och putsa fönster!!!

*Maj-Britt, farmor och pytsen!!* 


Nu bär det iaf iväg igen!


Puss o Kram

Av Tesen - 4 juni 2011 19:02

Har mött världens roligaste människa! Hon surrar som en hel avdelning på en förskola!! Hon lagar mat för ett helt kompani och nej tack är inte ett acceptabelt uttryck!! Så med skavsår i öronen och 20 kilos övervikt på mig själv är vi iaf på väg hem igen!! Men ack vilka fantastiska dagar!!

Av Tesen - 3 juni 2011 20:54

Att sitta på en uteservering i 4 timmar med en kall öl och 23 graders värme och strålande sol, är ju ett helt fantastiskt sätt att spendera en fredag!! Jag tänker då inte gnälla på livet just nu!!

Av Tesen - 2 juni 2011 10:08

Jag hade glömt! Jag och svärfar ska ju starta ett band! Vi ska bara spela Dr Alban låtar!! Hur fränt är inte det då??!!

Ovido - Quiz & Flashcards