Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Tesen - 9 oktober 2008 19:46

... Torsdag.

Saker blir aldrig som man tänkt sig. Min efterlängtade tvättkväll blev en middag med Malin o Martina på Bite Line.

Lite modigt gjort av mig som inte kan ändra rutiner o bara skita i tvätten (inte skita som det låter) o åka o äta..

Det kanske vankas nya tider?! En ny modig, fri, fräck o häftig Tesen är på gång.. Haha. Vem försöker jag lura. Det va bara hungern som tog överhanden..

Nä, nu blir det soffliggning för att fettet i maten ska fastna ordentligt :)


Puss o Kram

Av Tesen - 9 oktober 2008 16:55

Vad hemskt det är när man blir glad för att man inser att det är den stora tvättkvällen.. Bara få vara hemma o pyssla, tvätta o göra inget alls. Världens bästa ursäkt :)

Igår bytte Steffe däck på min bil o klippte mitt hår. Han e bra snäll den där rötotten. Ja, jag vet att det är tidigt o byta däck, men fan, jag tar mig hellre vid liv till jobbet än inte alls...

Jag känner mig otroligt tråkig idag, det är en sak som är säker..

Just ja. Ang gårdagens inlägg, så har det nog löst sig :)


Puss o Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards