Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Tesen - 27 oktober 2008 21:24

Då va det dax igen... Humöret är i botten o jag vet inte varför!!! Tänk va enkelt livet skulle vara om man kunde veta o sätta ord på varför man mår som man gör. Blir så trött på mig själv o min omgivning blir oxå trött på mig.. -Nu börjas det igen o hon kan aldrig säga vad det är!! Tänk om jag fått en peng alla gånger nån har tänkt eller sagt den tanken om mig! Då hade jag varit en väldigt förmögen förvirrad kvinna nu. Nu e ju bara tanken, hur länge håller det i sig denna gång nu då???? Går det över imorrn, om en vecka, om en månad eller ska det bli till våren, som vanligt???!!!! Jag blir så trött. O alla andra blir oxå trött. Kanske inte värden lättaste människa o leva med nu då men va fan ska man göra!! Det bästa vore ju iofs att säga upp sig flytta dit det är ljust o bara få vara. Men vem fan har tid o råd med det?? Inte jag iaf.. Det är bara vackert o kliva upp morgonen o göra det man ska, det som förväntas av en o förhoppningsvis ha nått att le över när dagen äntligen är slut!!!

Ja ja ja, jag vet! Va glad att du har ett jobb, va glad att du har en familj, sluta tycka synd om dig själv, väx upp, va glad attt du lever det liv du gör!! Allt alla kan komma på har jag hört förr o det har aldrig hjälp...

Totalt tragiskt jävla skitless, på allt, det är vad jag är!!!!


Piss o Skit

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards