Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Tesen - 22 juli 2009 18:06

Jag vet att det är ett jäkla tjat om Nilo hit o dit men jag kan tusan inte låta bli :) han e ju så fin (han har ju fått fasters näsa!), så perfekt o så underbar!

Idag tordes jag tom hålla i honom. Han e ju så liten så jag e så rädd o "ha sönder" honom. Det gick iaf bra. Han e ju så snäll den lilla skiten!! Fasters lillhjärta!!


Puss o Kram

Av Tesen - 22 juli 2009 00:25

.. har jag fått träffa honom!! Nilo Jansson!!

Efter många dagars ångest o stundvis panik, har jag äntligen fått tittat o petat. Han e så fin. Han e så liten. Han e så vacker. Han e så underbar. Han e helt enkelt makalös. O det bästa är att jag kommer få en till bäbis i september :)

Det va så underbart o se hur Niklas o Angelica på nått sett hittat nån annan form av ro o trygghet. Dom bara strålade. Underbart.

Trodde inte att jag om någon kunde bli på detta fjantiga sätt men så blev det, från första bilden på Fasters Lillhjärta!! Han e så fin o jag har smält!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards